زمان بازی رئال مادرید و دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا - فصل ۲۰۲۴ نتیجه بازی برگشت بایرن و رئال مادرید در لیگ قهرمانان+ ویدیو گل‌ها| صعود آقای آنجلوتی به فینال ویدیو خلاصه بازی برگشت بایرن مونیخ و رئال مادرید در‌ لیگ قهرمانان ویدیو گل دوم رئال مادرید به بایرن توسط خوسلو (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل اول رئال مادرید به بایرن توسط خوسلو (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل اول بایرن مونیخ به رئال توسط دیویس (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری یک مجمع تک کاندیدای دیگر در هیات‌های ورزشی خراسان رضوی | رئیس هیات شمشیربازی استان انتخاب شد پخش زنده بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین افتخار آفرینی کاراته کاران خراسانی در آسیای مرکزی بازگشت پورعلی گنجی به تمرینات پرسپولیس دلسوزی یک شمشیر باز برای جواد نکونام دفاع مدیر ورزشی اینتر از خرید طارمی پژمان جمشیدی در تیم پرسپولیس! نکونام در پی جذب آقایی‌پور تاریخ دقیق صدور مجوز حرفه‌ای استقلال و پرسپولیس مشخص شد نشست نکونام با مدیران جدید استقلال دیدار ملی‌پوشان فوتسال با مقام معظم رهبری | اهدای انگشتر رهبری به وحید شمسایی پرسپولیس برای وحدت مدارک پزشکی می‌دهد بازگشت دوباره فلیک به مونیخ؟ پیام مهم نکونام به بازیکنان استقلال| ذوب تمام شد!
سرخط خبرها

استقلال برای پر کردن جای بازیکنان سربازش چه می‌کند؟

  • کد خبر: ۱۰۰۶۰۳
  • ۰۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۴
استقلال برای پر کردن جای بازیکنان سربازش چه می‌کند؟
استقلالی‌ها برنامه خود برای پر کردن جای بازیکنان سربازشان را مشخص کردند.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، با وجود صدرنشینی تیم استقلال در لیگ برتر و افزایش فاصله امتیازی با پرسپولیس، اعضای این تیم از جدایی سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند به دلیل مشمول بودن سربازی ناراحت هستند.

مسئولان استقلال در تلاش بوده تا حداقل یکی از این دو بازیکن را بتوانند با ادامه فعالیت ورزشی به تمرینات بازگردانند اما با توجه به شرایط بوجود آمده کمی این مسئله دور از ذهن می‌رسد. در همین راستا بود که مرادمند روز گذشته از استقلالی‌ها خداحافظی کرد و راهی پادگان محل خدمت خود شد.

استقلال در غیاب این دو بازیکن، مقابل فجرسپاسی به جای دفاعه سه نفر با دو مدافع میانی به نام‌های روزبه چشمی محمد دانشگر به میدان رفت. عارف غلامی هم با وجود حضور در تمرینات گروهی هنوز شرایط بازی کردن را برای زمان طولانی پیدا نکرده است. استقلال امروز هم مقابل نساجی احتمالا با همان ترکیب دفاعی که در بازی با فجر به زمین رفت وارد بازی خواهد شد. با توجه به این موضوع، مسئولان استقلال به فرهاد مجیدی اعلام کرده‌اند اگر نتوانند مرادمند و یزدانی را بازگردانند آماده جذب مدافع خارجی هستند.

آن‌ها از سرمربی استقلال خواسته‌اند به همراه اعضای کادرفنی سراغ بازیکنان آزاد رفته تا در صورتی که یکی از آن‌ها مورد تأیید قرار گرفت باشگاه مذاکراتش را انجام دهد و بازیکن مدنظر هر چه زودتر به ایران بیاید و در تمرینات شرکت کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->